ronnie Bebeğim 1ay 23 günlük banyo yaptırdım bugün ve sonrasında beslenmeden beri uyuyor 2 saat oldu uyandırmalı mıyım artık kaç saat uyuyabilir
organikirmik ronnie sarılık riski yoksa elleşmeyin kendi acıkınca uyanır ama baktınız hiç uyanmadı 4-5 saati geçirmeyin bence
Uraztos ronnie maşallah kilo alımı da iyiymiş gece o uyanana kadar elleme uyusun senin de sütüne yarar 🧿🥰
ilay-mom ronnie uyusun o zaman sizde alarm kurun isterseniz yine 2 saat sonra belki acıkır, zaten o acıkınca emin olun uyandırıyor, ben ilk 1 ay geceleri alarm kurup kalktım hep sonra kendi kendine uyandı acıktığı zaman 😊
ronnie ilay-mom evet biz de öyle ilerledik kalkamam diye korkudan da kuruyodum sonra kendi ağlayınca baktım ikimizde uyanıyoruz
Uraztos ronnie artık o acıkınca uyanır 🥰 gündüz emzirmesi farklı tabi. keyfine bak sende fırsat bu fırsat 😅
3erkekannesi__ ronnie ilk bir ay 2 saatte bir beslenmeli sonra bebeğe göre ilerlenmeli o ne zaman isterse o zaman kaldırın ki bi düzeniniz olsun alışkanlığa dönerse sürekli uyanıyorlar