Kızlar geçen ay 8inde adet olmuşum. Yarın 15i hala adet olmadım. Prezervatif ve geri çekilme ile korunuyorduk bir kere prezervatif yırtıldı ve hemen ertesi gün hapı kullandım. Adetim düzenlidir hala adet olmadım çok korkuyorum. İki kızım var 2yas ve 8aylık tek bakıyorum aşırı zorlanıyorum.. Allah’ım nolur isteyene ver ya 😭😭