İkinci bebeğime 25+ haftalık hamileyim 14 hafta erkek olarak özel hastanede öğrendik 20.ci haftada özelde detaylıya girdim çok uzun süre bakmadı erkek olduğunu söyledi. Sonrasında 3kez üniversite hastanesinde bebeğimize kız dediler detaylıdan sonra cinsiyeti değişen oldu mu hiç 🤷♀️
