atismom bence otel tatili olduğu için çok rahat edersiniz ama tabi bebeğinize de bağlı bu biraz 😅 ben Ölüdenize kadar gidip ayağımı suya sokmadan geri döndüm çünkü 😂bazı bebişlerin gezmek farklı yerlere gitmek hoşuna gidiyor bazı bebişler de evden başka yer istemiyor 🤷♀️ inşaAllah rahat geçirirsiniz 🤲🫶🌸