ZeydsMom merhaba benim bebegim de klima kullanali beri daha civik yapiyor kakayi ve sesli gaz cikararak yapiyor… doktora kaka fotosu gosterdim normal dedi, anne sutuyle besleniyor, 5 ay 5 gunluguz bugun, ek gidaya gececegim 1-2 hafta sonra. Siz de mi ishal yasadiniz, doktorunuz ishalle ilgili ne demisti ayrintili anlatir misiniz cok endiseleniyorum