Valla ben şunu anladım, yemek isteyen bir bebeğe asla kimse bişey yediremez. Çok zor bir durum. Benim kızım hiçbir zaman çok kilolu bir bebek olmadı ama ilk ek gıda dönemlerinde çok iştahlıydı ne versem yiyordu çok hoşuma gidiyordu. Sonra bir hastalık, azı dişi dönemi atak dönemi başladı, ondan sonra yaklaşık iki üç hafta ağzına lokma koyamadım. Sadece anne sütüyle beslendi.sonra iyice hareketlendi ayaklandı, zayıfladı tabi. Şimdi iştahı eskisi kadar olmasa da azar azar yiyor sevdiği şeyleri. 13 aylık 10 kilo şu anda. O yemediği dönemde 9 kiloya düşmüştü. Halbuki bir dönem11 buçuk kiloya kadar çıkmıştı ne güzel. Ama sağlığı yerinde çok şükür, sadece kansızlık var biraz o kadar. Bu yüzden üzülmüyorum kilo verdi diye. Siz de madem sağlığı yerindeymiş kafanıza takmayın kilosunu. Yediremediğiniz şeyleri farklı şekillerde farklı tariflerle deneyin, değişik oyunlarla deneyin.ben öyle yapıyorum. Bebeğinizi en iyi siz tanırsınız. Damardan girin ☺️