vesileipek mastit olmuşsunuz geçmiş olsun. Vücuduzda enfeksiyon olduğu için ateş, titreme, halsizlik yapar. Ben de doğumdan 2 hafta sonra olmuştum hatta göğsüm apse olmuş. 2 gün evde çektim 3.gün acile gittim serum yapıldı, kan tahlili yapıldı antibiyotik iğne ve hap ile atlattım.