Niyesordunbucevabi irem066 eşinizin tepkisine bağlı bence benim eşim de asker kışlaya çiçek göndermemi istemez 🤣 ama bence güzel olabilir
Mmeelliikkeee irem066 keşke bugün bişiler yapsaydınız veya nöbet çıkışına kahvaltı hazırlayın yada hazır bekleyin çıkışta dışarıda plan yapın gibi … ben yerinde olsam istemezdim sanırım , ama mutlu edecekse neden olmasın .
Pirasalipuding irem066 bazı erkekler sever böyle şeyleri ama bazıları istemez çünkü diğerleri dalga geçiyormuş 😄çiçek değilde yenilebilir kekler oluyor buket şeklinde öyle bir şey gönderebilirsiniz hem başkalarınada ikram eder
forumgurmesi Erkek adama üstelik askere çiçek gönderilir mi ya.😂 Bir tepsi börek yapıp gönderin daha çok makbule geçer.😂
elifozkan irem066 benim eşim saçma buluyor Çiçek hediyesini. Çiçek yerine işe yarayan birşey yada uzun zaman saklayabilceğim şeyleri tercih ediyor. O yüzden bence iyi bi fikir değil😆