2bebeannesi158_
Bildiğim kadarıyla böyle bir durum özür olarak geçiyor, yani her vakitte abdest almalısınız, diyelim ki ikindi ezanından 2dk önce abdest aldınız, ikindi ezanı okununca o abdest bozuluyor ve tekrar almanız gerekiyor, tabi siz yinede daha detaylı araştırın isterseniz 😊