Merhaba calisan anneler, martin sonunda goreve donecegim, ogretmenim. 9-12 arasi calisacagim. Kucuk bir ilcede gorev yapiyorum. Bakiciyi ayarladim; ama henuz ucret konusmadik. Dadimiz bebegime 3 saat bakacak. Gunluk hesaplarim diye dusunuyorum. Kizim 3,5 aylik olacak. Sizce saati kac lira olmali, siz ne kadar oduyorsunuz?