reyyan545 tabiki kızım zaten hassas ciltli bebek asıl ona kullanmak için doktor önerisiyle almıştım 2 senedir kullanıyorum kızım bir sivri ısırsa davul gibi şişip sanki ütü yanığı gibi su toplayıp patlıyor çok hassas ama 2 senedir asla sivri ısırmıyor güzelce heryerine sürüyorum akşam üstü sivri dolu olan bir parka gitsek üstünde şort askılı olsa dahi gelip ısırmıyorlar bizde o yüzden kullanıyoruz doğal içerikli çok memnunum incia dan