caglanne Burnunu tam kemer kismini dusakabin kenarina vurdu bebisim (14 aylik)baya derin kesik gibi gorduk dikis atmadilar acilde ama kapandi orasi iz kalacak gibi ama gecirici bu tarz ilaclar var mi acaba ?
jap caglanne üst dudağını yardı benimki de 2 yaşında. Dikiş dediler acilde attırmadık. Estetik cerrahına gösterdik. Hiç bişey olmaz bir haftaya kalmaz iyileşir dedi öyle de oldu. İz de yok gibi şuan çok hafif belli oluyo dikkatli bakınca. Tenleri çabuk toparlıyo