Minikalbim Ben yaşadım bizim ki biraz zorunluydu apartman görevlisiydik ev 1+1 idi, ne kadar büyük olursa olsun misafirin agirlanmasi yatılı kalmasi, bebeğim için ayrı oda olmaması oyuncak kıyafet vs herşeyin bizimle aynı odada olması vs vs sıkıntıları çok büyük oluyordu. Kendi evimize geçtik şimdi şükür rahat ettik. Istediğimiz gibi odasını yaptık. Kendi alanını biliyor ona göre hareket ediyor. Bende misafirimi rahatça ağırlıyorum gönlüm çok rahat etti