mevlo Kızlar doğum yapalı 4.5 ay oldu doğumdan 3 ay için de regil oldum bir daha da olmadım sizce normal mi sezeryan oldum bebegi emzirmiyorum da böyle olan var mı Bnm gibi normal mi bu durum
24umay24 mevlo doğum sonrası adet düzensizliği normal kabul ediliyor. Vücut bir süre sonra kendi dengesini buluyor zaten. 6. Aydan sonra kontrolünüz olması lazım. Kadın doğum doktoruna görünür rahatlarsınız.
Btltha mevlo evet kesinlikle çok normal ben doğum yapalı 11 ay oldu hâlâ regl olamadım mesela zldlşws
Elfgrn mevlo Normal, ilk 1 yil adet olmamak ya da düzensiz olmak normal kabul ediliyor. Aktif emzirme varsa bu durum 2 yıla kadar Uzayabiliyor demişti doktorum. Bende 18. Ayda oldum
Minikalbim İlk bir yıl düzensizlik normal bende 56 gün sonra oldum 3 gün sürdü gitti ertesi ay 30 günden fazla zaman sonra oldum falan o şekilde