Arzuhyl evet İngilizce öğretmeniyim :) ortaokulda çalışıyorum pazartesi günüm boş, diğer günler 8den 12ye kadar okuldayım okuldan eve gelince bir kez sağıyorum dolapta bekliyor bir gece, ertesi gün annem alıştırma bardağıyla veriyor onu, ek gıdaya geçtik bir ay önce, bir haftadır da kahvaltı veriyor ben gelene kadar