SerenGltkn doktorumuz mama kullanan bebeklerde çene kası zayıf olur ve kulak zarında sıvı birikir demişti ve kızımda bu durum vardı. Sakız çiğnesin çene kası gelişir demişti ve ben de sizin gibi “hocam ya yutarsa” demiştim. Yutsun doğal yollardan çıkar korkmayın " dedi. Evet boğaza kaçma riski de var ama biz de kızımıza verdiğimizde yutmak yok demiştik. O günden sonra da hiç yutmadı. 14-15 aylıktı. Velhasılkelam endişelenmekte haklısınız fakat yutmasından korkmayın 🙏🏻 boğazına kaçmasın da yine de bundan sonra vermezsiniz 🌹🥰