Dün 4. Ay aşıları ile ikinci rota aşısını olduk oğlum 4 ay 9 günlük. İlk önce hiçbir şeyi yoktu akşama ateşi 38 lere çıktı ama çok neşeliydi calpol verdim. Bugün de ateşi 37.5-38 arasında gitt geldi ama bu sefer çooook huzursuzdu. Ne zaman geçer tecrübeli anneler yazabilir mi ?