Kurban etlerimizi buzdolabının üst katındaki dondurucuya koyup 3 gün evden ayrıldık geldiğimizde maalesef kapak açılmış baskıdan dolayı haliyle tüm etlerin donu çözülmüş kan akmış üst kattakiler kararmış ve kokuyordu çöpe attık en altta kalanlar hala kırmızı ve soğuktu dolabın elektiriği vs gitmemiş soğutma dondurma görevini yapmış ama kapak açık olduğu için yarısı bozulmuş alt katta ki etler kokmuyordu ve kararma yeşillenme vs olmamış atıp atmama konusunda kararsızım hemen pişirip yeme durumumuzda yok tekrar dondursam ??