6ay 18 günlüğüz sadece anne sütü iciyor kızım devamlı tadım aşamasındayız herseyi denedim hemen hemen hergun hep tadım olarak mı ilerleyeceğiz.? Yani günde iki öğün yapsam yeterlimi? Porsiyon olarak ne kadar vermeliyim ne çok nede az vermek istemiyorum. Ne yapmalıyım bu süreçte neler yapıyorsunuz? Doktor doyumluk yedirme sadece tadımlık dedi. 1 yaşından sonra doyumluk menüler hazirlarsin dedi. Değişiklik olsun diye çorbalar vs yapsam yine çok vermemek şartıyla olmaz mı.