Birgun bu postu açacağım hiç aklıma gelmemişti okadar kotuyumki anlatamam oğlum ana kucağında yatar pozusyonsaydi yerden benim elimle 1 karış yukarıda ve elim çok küçüktür ona yatırdım nasıl oldu anlamadım normalde yanmi dönmek istedi birden arkamı döndüm burnu üstü düşmüş halıya öyle kut diye ses filan gelmedi ama çok kötü oldum köyde duruyorum yigenim ebe ona götürdüm acile götüreyimmi diye saçmalama teyze öyle öyle düşecek tabi dedi yinede korkuyorum eşim işte çocukta kızarıklık filan hiç birsey yok