Kızlar carsamba günü gömülü 20 lik diş çektirdim dikiş atıldı ama şu zaman gel alalım demediler hiç ben de o anın stresinden sormadım yani ne zaman gideceğimi tekrar. Kendiliğinden eriyen dikiş kullanıyorlar mı bunda? Bir de çenemin hareketlerini kısıtlamak için sanırım dikişin dugumunu yanağıma atmışlar, yemek yerken bisey bıraktı baktım dikişin ipliği hala yanağımda duruyor ama çenemin hareketleri artık daha rahat. Ne yapmam lazım bilen var mı?