honeyson Merhaba sevgili anneler bebeğim 8 aylık . Evde kendim bebe bisküvisi denemeleri yaptım ama hep çok sert geldi o yüzden bebeğime veremedim . Anne sütü ile açılacak kıvamda Yumuşak bisküvi tarifi bilen varsa paylaşırsanız sevinirim 🌸