Mrskoc Bu aralar içim içime sığmıyor . Tek yapabildiğim balkona çıkıp sigara yakmak . Benim için aşağıya bir şarkı bırakır mısınız ?💔
ozlem5494 Mrskoc “roman olur yazsam seni” bu tarz şarkıları çok sevmem ama dün radyoda denk geldi dünden beri dinliyorum sözleri çok güzel 🌸
LezizeNine Mrskoc Oğuzhan koç- Aşkın mevsimi ♥️ son birkaç gündür fazlaca dinliyorum 3 yıl önce çıkmış ben ilk defa dinledim çok beğendim 🌸
Dondurmalikahve Lütfen “bekleyelim de geçsin yıllar” ve “efendim işitmedim” şarkılarını paylaşan olmasın 🥴
Mrskoc ozlem5494 bu tarz şarkıları severim müzik zevk işidir kulağına ne hoş geliyorsa odur yani tarzı farklı olsun nolcak ki . Güzel şarkı ❤️
binnur37 Mrskoc Ben bu ara azer bülbül nereye gidiyorsun sardım … Yıldızlar göz kırpıyor aşk güneşi doğuyor sıra bize geliyor nereye gidiyorsunnnn , diyor o tok sesi ile rahmetli ..