6 aylık bir bebeğim var ve gece gündüz ağlıyor tüm tahlillerini yaptırdım bütün bölümlere götürdüm bir sürü farklı çocuk doktoru enfeksiyon hastalıkları cildiye dermatolog emar röntgen ultrason beyin tomografisi alerji bölümü yani herşey yapıldı bana diyet verdiler 3 aydır diyet yapıyorum süt ürünleri yumurta şeker paketli hersey meyve çerez hersey yasak bunun yanında kullanılan bir duru ilaç asla faydasını görmedik bebegimde seboraik dermatit ve atopik egzema var aylardır sürekli kaşınıyor içeriği en temiz şampuanla ve kremleri kullandım herseyin en temizi ve en doğalı ama boş em on bir dermatolog ucuzdan suphelendi ve uyuz tedavisi başladı bütün belirtiler var dedi ama vücudunda yara falan yok evde başka kaşınan kimsede yok bebeğim gece gündüz kaşınıyor uyumuyor benim gibi bu durumu yaşayan varmi aranızda
L