aysem1205 40′ı çıkana kadar emer emer uyur, bir uyku düzeni kaygısına girmeyin siz de bebek de çok yorgunsunuz zaten ☺️ Uyku eğitimleri de genelde 4. ayda başlıyor. 4. aya kadar ne zaman isterse o zaman uyuttum. Zaten 2 saatte bir uyuyordu. 4. aydan 7. aya kadar 3. uyku yaptırdım. Sabah kalktıktan 1.30 saat sonra ilk uykusunu yapardı. 12-1 civarı bir daha uyurdu. Bir de 3-4 civarı uyurdu. Ayı büyüdükçe yarım saat yarım saat süreyi esnettim. 3 uyku yaparken uyku süreleri 45 dk-1 saat olurdu. Bu süreçte en çok dikkat ettiğim şey saat 18:00 olduktan sonra uyutmamak. Şayet 3. uykuyu yapmadıysa, huzursuzsa 18-00-18:30 arası uyumasına müsaade ettim sadece. 7. aydan sonra da 17:00′den sonra asla uyutmadım. Bir diğer kesin cizgim de en geç 20:30′da odaya girdim. 5. ay benim için kabus gibiydi ama 20:30′da aynı şeyi yapmaya devam ettim hem de gece 2lere kadar 🙃 Bu aylar kışa denk geldiği için bir banyo rutini yapamadım -14leri gördüğümüz için ama rutin alt değişimi ve pijama-uyku tulumu giyme faslı vardı. Ve tabi karanlık bir oda. 7.5 aylıkken gündüz uykusuna direnince 2 uykuya düşmek istediğini anladım ve yeni düzene geçtim. 7:30 uyanış. 10-11 arası ilk uyku. 1 saat uyur. İkinci uykuya da 3-3:30 arası geçiyor. Maks 2 saat uyur. Akşam saat 20:00′de kendi kendine ninni söylemeye başlar sallanarak ☺️☺️20:30′da odaya gireriz, aynadan kendimize el sallarız iyi geceler deriz, ışığı o kapatır ve yatarız 😂 en geç 21:00′de bayılmış olur. Ben bunları yazarken çoktan uyudu hatta kucağımda 🤭