3yaşında kızım ve henüz 1aylık kızım var. 3yaş dönemi zaten her şeyi kendim yapabilirim dönemindeydi, laf dinlemeyen, hayır diyen. Kardeşi olduktan sonra bunlar belirgin olarak artmaya başladı. Ve nasıl iletişim kuracağımı kendiminde nasıl sakin kalacağını bilemiyorum. Sadece kızdığımda ya da bağırdığımda sözümü dinliyor öyle bir dönemde ve bu durum iki çocuklu hayata alışmaya çalışırken çok üzüyor beni. Hele ki başkasını gördüğünde daha da çığırından çıkıyor kardeşine zarar veriyor vs evin içinde benimleyken yapmıyor bunu ama sanırım bastırdığı şeyi çıkarıyor ortaya. Nasıl baş ettiniz bu süreçle kendinizi nasıl telkin ettiniz önerilerinize ihtiyacım var.