Kızlar selam,
Oğlumla ek gıdaya 6. Ayda başlamıştık ozamanlar çok yemese de herşeyin tadına bakıyodu 9. Aydan itibaren genelde 3 öğün yiordu ve herşeyi yiordu. 1 yaşına 1 hafta kaldı 2 haftadır hiçbişey yemiyo ne yedirsem çıkarıyo ağzından ya da ağzını kitliyo. Zaten minyon bi çocuktu ek gıdaya geçince kilo almaya başlamıştı 2 haftadır noldu anlamadım sevdiği şeyleri bile tükürüyo düzelir mi bu durum var mı bi öneriniz