AlparslanMom61_ Kızlar anne sütü alıyor sadece 2 gün falan kaka yapmıyor sonra yapınca tam yapıyor sulu oluyor kakası ishal gibi sarı renk pütürlü bunun normal olduğunu biliyorum ama yine de sormak istedim ishal mi değil mi diye
birmommy AlparslanMom61_ çok normal hatta sarı ve pütürlü olması anne sütünü yeterli aldığını gösteriyor benim bebeğim de 2 aylık olmak üzere bu şekilde kakası
esra00_ Benim bebeğimde 2,5 aylık aynı şekilde yapıyor dediğiniz gibi normalde her gün yapardı son günlerde 2 günde bir yapmaya başladı ama bence ishal değil anne sütü aldıkları için sadece ondan sıvı diye düşünüyorum çünkü hep öyleydi