kizlar çok yorucu ya herseyi ucu ucuna yetiştiriyorum herseyim aceleyle telaşla nefes nefese kaliyorum cocukla ilgilenmek başlı başına bir iş ev yemek herşey beni çok yoruyo baş edemiyorum kendi kendine buyuseler su cocuklar herseyi öğrenipte olmazmıydı :((