Merhaba hanımlar. Kızım 2 buçuk aylık meme ve mama olarak gidiyoruz. Hiç su vermedim sizce vermek gerekirmi ? Verilirse normal içme suyundanmı yoksa kaynatılmış su mu vermek gerekir sizce ? Havalar çok sıcak vermek su vermek istiyorum ama bilemiyorumda sizlere sormak istedim