ecekrk
Valla şimdiki hal iyi doğumdan sonra 4 ay kvdemlerde kaldım berbattı evdee bosanmjs görümce vardı 8 yaşında kızı var kaynana var diğer görümcem geliodu 3 erkekle bebeğim elden ele geziyodu ne uykusu vardı ne biseyi burda çok şükür iyi şükürler olsun ki senin bebiş nasıl dişler felan çıkmaya başladı mi