Pamukhanim_ Kızım 8 ay 13 günlük gün burnunda ve dudağının üst kısmında böyle sivilce gibi kızarıklık olmuş neden olabilir normalde alerjik bir bebek değil bir anda dün sabah böyleydi
Pamukhanim_ esraalya05 boynunda da var sicaktandir umarım aleji diye korktum sadece zihinle duruyor ama yinede terliyor