mom97X Kızlar bebeklerine arada tv izleten ve sonrasında bırakanlarınız varsa, tamamen bıraktıktan sonra ne gibi değişimler gözlemlediniz ? Veya çevrenizde varsa o da olabilir
Mrskoc mom97X 2 yaşında ilk ekranını izledi ben kontrollü açıyordum . Sonra ben okuldayken kaynanam sağolsun gizli açıyormuş dogumdan sonra farkettim evdeyken içine cin kaçmış gibi ağlıyor etrafa saldırıyordu doktora götürdüm hocaya bile götürdüm o kadar ki çaresizdim . sebebini tam çözemedim sonra ekran olduğunu çaktım hemen kestim cocuk 360 derece döndü . Simdi 3.5 yaşında yine arada baksa da etkiliyor tuhaf sesler çıkarıyor inatlaşıyor ağlıyor ara verince daha sosyal sevecen oluyor dışardaki insanlar da ekran izlemiyor değil mi diyolar farkediyorlar değişimi . mecbur kalmadıkça açmıyorum .
Nefnanmom mom97X 18. Aydan sonra açtım ama şimdi kesmeyi düşünüyorum. Aşırı hırçınlaştırdı normalde kendi kendine oyun oynar ederdi, şuan onları yapmıyor 26 aylık
Mrskoc mom97X oldu valla cocuguma cinli dediler o derece . İzlediği şeyler de niloya ,hop hop baykuş , 4 küçük araba falandı belki yaşından dolayı kaldıramadı
mom97X Nefnanmom benimki 1 yaşında, çok çabuk sıkılan, huysuz, kendi kendine oynamayan, mızmız hırçın kimseye gitmeyen bi kız. Arada mecbur kalıyorum açıyorum onla bi bağlantısı var mı acaba
Nefnanmom mom97X ben 18 aydan önce bu durumları yaşamadım, ama şuan yaşıyorum, eğer çok maruz kalıyorsa olabilir bi kesmeyi deneyin
Mrskoc mom97X 1 hafta boyunca hiçbir şey yapmadan onunla oynadım çok sıkıldım lohusaydım oturamıyordum dikişlerim açıldı durdu kızı da yanıma alıyordum odasında oturuyorduk yavas yavas kendi oynamayı öğrendi sonra da kreşe yazdırdım