Annemkuzum12 Bebelac gold bizde daha çok gaz yaptı Optipro ondan daha iyiydi belki sizde daha farklı olur , Sma comfort öneririm Pişman olmazsiniz biz bebişim doğduğundan beri Optipro kullanıyorduk Aşırı gaz olduğu için 2 aydır comfort kullaniyoruz Daha iyi geldi şuan 4 aylık olacak Allah’ın izniyle