Merhaba, babam 2 gün önce sağlık ocağı doktoru annemin ilacını yazmadığı için doktoru cimere sikayet edeceğini söylüyor.. Doktor da si. Ol git dısarda sikayet et dwyıp babamı göğsünden iteliyor babam da bir tokat atıyor bunun üzerine. Kamera kayıtları da var. Babamı tutuklama üzere mahkemeye sevk etti savcılık. Mahkemede tutukladı.Bir sonraki durusmaya kadar. Bilgisi olanlar yazabilir mi babam ne kadar kalacak ya da biz, ne yapmalıyız?