derinmavi57 ikiprensesannesiiyim iki kızım var biri 11 yaşında biri daha 6 buçuk aylık şimdiden çok zor biri ergenliğe girdi hep bir afra tafra biri de diş çıkarıyor mızmız şimdiden beni tükettiler 😊
alinmom ikiprensesannesiiyim 2 kızım var çok seviyorum ikisinide büyük kızım bir tık daha sakin küçük kızım tam bir felaket 😂
Mariposa ikiprensesannesiiyim iki kizim var ikisi da cok zit karakterler , buyuk kizim çok hareketli aktif girişken sosyal. Kucuk kızım bi o kadar sakin, uysal, asosyal, çekingen içine kapanik
balkizlar ikiprensesannesiiyim iki kızım var çok şükür biri 4 yaşında biri 10 aylık olacak… 1. Bizi o kadar yordu ki 2 yaşına kadar falan 2 çocuklu hayat bize daha normal geliyor 🤣 2. Daha sakin çok şükür
1234_mrv Büyük 3 e yeni girdi küçük de 1 e girecek uyku ve yemek konusunda büyük kızım zordu yemek konusnda hala zor küçük kızım daha hareketli emekledigi halde yetişemiyoruz yürüyünce ne olur bilemiyorum 😂 konuya göre değişiyor akıllılık durumlari bı sekilde büyüyorlar
Gmzakts19 İki kızım var büyük 6 küçük 9 aylık . İlk kızım çok sakin uyuyan, biraz aksi ama aşırı nazlı bir çocuk . Tam bir prenses. İki numara uyumaz, durmaz, sürekli gülen aşırı hareketli bir bebek. Tam bir fırlama olacak gibi
zynprvlfsn ikiprensesannesiiyim İki kızım 1 oğlum var, en zor oğlan. Rabbim hepsine sağlık sıhhat versin ama kız evladı bambaşka 😍😍😍