kubra345 kasmayın daha 8 aylıkmış zaten emiyorsa bırakın emsin mama içiyorsa verin mamasını içsin. Ya hasta olacaktır ya dişleri ağrıyordur ya da gerçekten canı yemek istemiyordur. Yaz gelince çocuklara bir şey oluyor benim 2 tane var yaz geldi mi meyveyle gün geçirirler bir lokma yemek koymazlar ağızlarına. Ben de yesin de meyve yesin mesele değil moduyla gün boyunca mutfaktan salona meyve ve kuruyemiş taşıyorum ,😄