Fatiss normal o zaman ya bebeler tukuruklerini yutamiyolar gerçi küçük geniz eti olabilir mi bilmiyorum ama reflü vs onlarda o şekilde akıntı yapabiliyo yutnayi bilmedikleri için boguliyomus gibi oluyolar benim kızım 8 aylık hala tam yutamiyo tükürüğünu 😅arada gece bogulcak sanıyorum şükür bişey olmuyo. En önemli şey burnu açık olsun gece kusmalari vs varsa reflü yatağı kullanın 3-4 ayydan sonra ağızdan nefes almaya başlayınca daha kolay oluyo yinede içinize sinmeyen bı durum varsa kontrolde muhakkak sorun