Öncelikle kusura bakmayın acık acık yazıyorum.1 ay önce sezaryan doğum yaptım.ilk bir kac gün kanama oldu sonra cok hafif lekelenme oldu.dıktoruma sordum hatta neden az geliyor diye normal dedi.20.günü civarı bi anda kırmızı kanama geldi cok fazla değil ama günde 1 ped doldurcak kadar 4-5gün sürdü şimdi ara ara az az kanama geliyo.lohusa kanaması böyle ara ara olur mu.ilk cok gelip sonra kesilmesi gerekmiyor mu?