Merhaba05 Kızlar 2,5 yaşında oğlum tonsilit olmuş boğazının sağ tarafında fındık kadar şişlik var ve boğazı beyaz olmuş. Doktor antibiyotik yazdı ama vermek istemiyorum. Antibiyotik vermeden tonsilit geçmez mi ilk defa başımıza geldi
ilenalemin Merhaba05 çocuğunuz boğazında büypk bi şişlşk var siz antibiyotik vermek istemiyorum diyorsunuz Allah aşkınıza yaoamyın böyle ya.zaten doktorlar da hemen antibiyotik yazmıyorlar ki demekki gerek görmüş yazmış.aylarca kullanmıyorsunuz zaten üç gün kullansanız etki gösteriyor
amansallagitsin Merhaba05 sarimsak bal limon yapin sabah aksam verin iyilesene kadr. Sonrasinda kozalak pekmezi alin bi cay kasigi gunde verin.. bz antbytksz iyilesiyoruz bu sekilde… brde beslenme gzl olsun.. abur cbur verirsnz makarna pilv vs verirsnz bu dedklermz az etki eder.. sebze agrlkli besleyin.