Kızım huysuz ve çabuk sıkılan mızmız bi kız (1 yaşında)
Bir yere giderken ödüm kopuyor artık. Hiç durmuyor hep huysuzlanıyor, mızmız bir mizacı var.
Biri sevmek için yaklaştığı an ağlar, gittiğimiz yerlerde çabucak sıkılıp huysuzlanır.. rahat vermez kısacası
“Ben şunları uyguladım zamanla geçti azaldı” diyenleriniz varsa tavsiye verir misiniz ?