Anne25 4 yaşında bir oğlum 1 yaşında bebeğim var ben bu sene anaokulan göndermek istiyordum Babası da bu sene çok gerekli değil sene ye gider 5 yaşında 1. Sınıfa hazırlık olur diyor Siz olsanız ne yapardınız ? Anaokuluna bu sene mi yollardınız seneye mi ?
merrv26 Anne25 ben 4 yaşta yolladım bu sene Şimdi yine aynı okula yazdırcam 5 yaşta yine gidicek bence çok gerekli hem çocuk açısından hemde şahsım açısından kafam rahatladı inanki rahatça bi işimi görebildim çocukta koca gün evde sıkılmaktan kurtuldu hemde konuşması vs gelişti
Anne25 aysebb öyle mi diyorsunuz ? Ya bende bilemedim hastalık falan da getirecek eve diğer bebeğim 1 yaşında küçük Seneye daha büyümüş olucak gerçi
aysebb Anne25 Bence iki taraf içinde seneye daha mantıklı. Bebeğiniz 2 yaşına gelince daha aktif olacak daha yerinde duramayacak onunla daha iyi ilgilenirseniz diye düşünüyorum