26 aylık oğlum bezi kirlendiğinde söylüyor rahatsız oluyor uzun zamandır ama henüz hazır olduğunu düşünmüyordum 5-6 aydır lazımlık aldık banyoya koyduk arada oturuyor çişini yapıyordu taki Birgün kalası gelene kadar o gün korktu sanırım yapmadı bende üstelemedim 1-2 ay ara verdim 3 gündür günde 2-3 saat altını açmaya karar verdim havalar sıcak hava alsın diye yine lazımlığa oturttum ilk gün çiş yaptı sevinerek söyledi dün kaka yapmış gördü ve korktu tekrar oturmak istemedi akşamına bezi bağlıyken sürekli çişini kakasını yaparken anne çişşş aaaaa diyerek ağlamaklı bir moda girdi bugün tekrar denedim damla damla işediğini farkedince mızmızlanıp lazımlıktan kalkmak istedi ama çişi çok var ayağa kalkıyor damla damla geliyor fark edip ağlıyor çiş kesik kesik muhtemelen farkedince kendisini tutuyor bu güne kadar eğitime başlayıp bezden kurtarmaktı niyetim bugün acele mi ediyorum diye düşünüyorum varmı dır öneriniz ilk çocuğum herkes akıl veriyor ama benim gerçek tecrübeye ihtiyacım var ☺️