O refleks. Moro refleksi diye geçiyor bakabilirsin.
3 aydan sonra en geç 6 aya kadar kayboluyor yani normal bir şey benim bebeğim de sürekli öyle 2 ay 20 günlük şuan
Korkmanıza gerek yok yani aksine bebeğinizin yapması gereken bir şey yapmazsa sıkıntı