Drk335 Bebişim 11,5 aylık ek gıdayı oyunlarla vs mama sandalyesinde öyle böyle yediriyorum🥹 günde 3 öğün ek gıda 3 kere de mama içiyor sizler mamayı ne zaman kestiniz🌸
kimbumadam Drk335 3 ana öğün 1 ya da 2 ara öğün verebilirsiniz. Şu an için erken 1,5 yaşına kadar içsin Sonra bıraktırmayı denersiniz olmazsa yine 2 ye kadar tek öğün gidebilir
Miracinannesi_ Drk335 1 buçuk yasa kadar sabah akşam günde 2 kere verebilirsin. Hiç anne sütü almıyorsa kesmek için daha erken