kanalizzze59 biz didimde ayla apart diye bir yerde kalmıştık yeri çok güzeldi çok temizler bir aile işletiyor yıllarca gittik eğer illa 5 yıldızlı otel olmasın diyorsanız.. kahvaltı ve akşam yemeği veriliyor terası çok güzel biz zaten gezdik sürekli hani gezmeli olsun derseniz.. bi fikir olsun diye söylüyorum