Merhaba anneler bebeğimin göbek bağı 21 gün oldu hala düşmedi doktora götürdük çocuk immünoloji bölümüne yönlendirdiler randevu aldık orada bağışıklık testi yapılıp bir hastalık var mı bakılacakmış böyle bir şey yaşayan oldu mu testleri vs nasıl yapıyorlar