gokce21 Arkadaşlar, bebeğimin daha önce bacağında leke/döküntü gördüm. Doğum lekesi zannettim önemsemedim, sonra kolumda çıktı bugün de baktım çok küçük sırtında var. Neyle alakalı olabilir sizce? Başına gelen oldu mu? Rengi kahverengi gibi.
birerkekbirkizannesii gokce21 2. Ve 3. Resımdekı leke bana normal geldı çoğu bebekte rastlıyorum kendı kızım da da var cilt barıyerı ınce olduğu ıcın. En üstteki ıcın bızım popoda var 1 yaşında geçer sonradan olmadıysa doğumdan berı varsa demıstı doktor
gokce21 birerkekbirkizannesii mantar gibi duruyor sanki ama bilmiyorum. Pimpirikli bir insan olmak çok zor. Normal mi diyorsunuzb
gokce21 birerkekbirkizannesii kaç tane var peki? Sizde de var mı bu lekelerden? Doktora sordunuz mu hiç?