Kızlar 3-4 gune kızım 6 aylık doktor ıznıyle tadımları yapıyoruz 3 gun kuralına uydun hep, dün yoğurt tadımını bıtırdık sebzelerın de cogu bıttı meyve de seftalı ve avakado alerjı yaptı onları 1-2 aya yıne denıcegız. Bugun peynir tadımı var normalde kendım yapacaktım peynir altı suyu ıçin ama kızım diş çıkardı 10 gün evde savaş verdik yogurdu bıle zor yaptım, labne mı kullanmalıyım lor mu tadım için?