beybitolat pembikmom herşeyde planlıyımdır ama temizlikte değil. Anlık olarak fırlayıp temizlik yapıyorum. Çünkü başak burcuyum 💪
Dolcegabbanne beybitolat hahaha bende öyleyim ..biz başaklar neden böyleyiz ya bende birde simetri hastaligida var mesela bozuk ya biryer diyelim koltuk kırlentleri dağınık duruyor ellemicem diyorum kendi kendime kalabilir o şekilde diyorum ama Max 10 dk dayanabiliyorum ev istediği kadar temiz olsun ama illa heryer nizami duracak yerinde hahaha eşimde başak birde iki deli bir arada 🤣🤧😮💨
beybitolat Dolcegabbanne ahhshahah ay sen bensinnnn ama eşim allahtan başak değil yoksa tırlatırdık heralde😂
birerkekbirkizannesii pembikmom normal zamanda belkı ama bebekle zor hemde çok zor relaks olmak lazım
Kitsu Sıfır plan. Üniversitedeyken bakkala diye evden çıkıp (telefon cüzdan ve sigarayla ) terminale gidip ilk otobüse binip hiç bilmediğim bir şehre gitmiştim 🫣 Şimdi bebiş var tabiki öyle olmuyor ama ona rutin oluşturacağım diye göbeğim çatlıyor
maygirl pembikmom plansiz yasamak belirsizlik gni sacma geliyor bana..Benm yemegim bile onceden olamlidir saat.kacta yapilacagi bile planlıdır.Sonucta hayatimda bi çocuk war.Kızımla hergün kaliteli zaman gecirmek benm için olmazsa olmazdır.Ve binrutinimiz var ektrem bi durum gelişmedikce bozmam bunu ve bu zaman hakkına girmemek icin hersey planlıdır.Uyanik oldugu surece hic biseyde yapmam..uyurken ve aksamdan yapılmıs olir hersey..
dayes pembikmom haftalık planım vardır ajanda kullanıyorum böyle daha rahat hissediyorum her şeyin bir günü olması benim için daha iyi. Özellikle çocuk olduktan sonra hadi kalkıp şunu yapayım demek çok zor her şey planlı olmazsa ipin ucunu kaçırırdım
benuykukadiniyimm pembikmom plansız. Yani şöyle atıyorum koltuk silinecek bunu bilirim. Ama bi gün koymam. Çünkü yarın yapacağım diye düşündüm mü yarın olunca emir altında zorunda gibi hissediyorum o zamanda yapmak istemiyorum. Ansızın kalkarım şunu yapayım derim. 😂ama çoğu işte planlıyımdır 🙌🏻
bittercikolata__ pembikmom değilse işin başına varınca ne yapsam nasıl yapsam diye düşünüp kalıyorum 😂
Mrskoc pembikmom elime ne gelirse o an onu yapıyorum . Plan falan instamomların işi biz dümdüz anneleriz 😅 bazen ikindiye kadar iyice evin anası kızına karışıyor kalkıp 1 saatte hallediyorum bazen de sabahtan başlıyorum akşama kadar bitmiyor çözemedim valla
eniyisimavi pembikmom bebek doğana kadar her şeyi defterime yazıp planlı olarak tik atarak iş yapardım bebek doğduktan sonra da yapmaya çalıştım ama bebekle planlı ilerlemek zor oluyor malesef
pembikmom nilikonunannesii aynen öyle gerçekten bende planlıydım önceden şimdi şimdi böyle olmaya başladı ama ucunu kaçırmamak lazım dedim post açmak istedim 😂
pembikmom milletsanakanalizemiolacak yaa okadar ben öyle değilim mesela süpürge saatim belli değildir bazen 2 bazen 4 olur 😂😂
pembikmom [silindi] bana da öyle oluyor şuan önceden hiç böyle değildim planlıydım bir ucu kaçtımı kaçıyor 🤣🤣